Stimate client,
GoASIST -Asistenta tehnica de urgenta la domiciliu este furnizata prin intermediul partenerului nostru SC CORIS ASSISTANCE SRL.
In cazul producerii unui eveniment asigurat legat de avarierea instalatiei sanitare, electrice, geamurilor, ferestrelor sau blocarea usilor de acces in locuinta, trebuie sa contactati societatea de asistenta CORIS ASSISTANCE SRL, in cel mai scurt timp posibil de la producerea evenimentului dar anterior de a organiza/beneficia de oricare serviciu de asistenta tehnica de urgenta la domiciliu.
In cazul în care nu anuntati evenimentul la numarul centrului de asistenta si nu asteptati interventia propusa de societatea de asistenta tehnica, noi ne rezervam dreptul de a refuza plata despagubirii.
In vederea efectuarii constatarii si reparatiilor de urgenta aveti obligatia de a permite accesul specialistilor societatii de asistenta.
De asemenea aveti obligatia de a nu modifica, fara acordul centrului de asistenta, starea de fapt survenita in urma producerii evenimentului acoperit, exceptand situatiile in care sunteti obligat sa luati imediat masuri de limitare a avariei si/sau urmarilor acesteia.
CENTRUL DE ASISTENTA TEHNICA LA DOMICILIU poate fi contactat sunand la telefon: + 40 21 2.000.000, numar apelabil 24 de ore din 24, 7 zile din 7.