GoASIST

Stimate client,

GoASIST -Asistenta tehnica de urgenta la domiciliu, pentru o perioada limitata de timp, nu va putea fi furnizata prin intermediul prestatorilor nostri.

Iti vom oferi in continuare contravaloarea acestei asistente tehnice de urgenta in cazul in care urgentele sunt rezolvate fie in regie proprie fie prin intermediul unor prestatori specializati la care veti apela.

In acest caz Allianz-Tiriac Unit va deconta: costul reparatiei, manopera si materialele de schimb in limita a maxim 120 euro (TVA inclus) la care se adauga costul deplasarii prestatorului de servicii.

In acest caz trebuie sa avizezi dauna in termen de cel mult 48 de ore de la producerea evenimentului asigurat:

  • sunand la 021.200.00.00 (de luni pana vineri intre orele 09.00 si 17.30) sau
  • completand online formularul pentru avizarea daunei sau
  • trimitand un e-mail la adresa [email protected]

Avizarea trebuie sa contina numarul politei de asigurare, data evenimentului si adresa locuintei asigurate, obiectul asigurat avariat, datele tale de contact, descrierea scurta a evenimentului si dupa caz, alte detalii.
Documentele necesare dosarului de dauna (facturi/chitante) si fotografiile daunei trebuie transmise pe e-mail la adresa: [email protected]

Dupa primirea fotografiilor si a documentelor necesare, Inspectorul Lichidator de la Allianz-Tiriac Unit iti va comunica valoarea estimativa a despagubirii.

Dosarul de dauna instrumentat va fi platit cu prioritate.