Speak Up!
Vocea dumneavoastră contează!
- Actualizare recentă
- Angajamentul nostru
- Cine vă poate furniza mai multe informatii in Companie?
- Cui puteți adresa sesizarea?
- Confidențialitate și anonimat
- Întrebari frecvente
Actualizare recentă
Grupul Allianz a pus în aplicare un nou instrument de raportare având în vedere Directiva europeană privind protecția persoanelor care efectuează raportarea (Directiva 2019/1937).
Având în vedere obligațiile noastre de a desfășura afaceri cu integritate și angajamentul nostru de a ne proteja compania, angajații și părțile interesate de orice risc reputațional și daune financiare, noua noastră facilitate de raportare îndeplinește cerințele legale aplicabile și permite raportarea anonimă de către toți angajații noștri și de către orice altă parte externă.
De asemenea, permite un schimb securizat și confidențial între persoana care efectuează sesizarea și funcția de conformitate; o schimbare fundamentală adusă de noua legislație.
Vă încurajăm să raportați orice îngrijorare prin intermediul noului nostru instrument și reiterăm angajamentul nostru de a promova o cultură puternică a conformității în cadrul Grupului Allianz.
Angajamentul nostru
La Allianz, suntem mai puternici împreună. Ne bazăm pe Valorile și Principiile noastre puternice. Ne tratăm reciproc cu respect. Acționăm cu integritate. Suntem transparenți. Spunem adevărul. Acționăm cu integritate și responsabilitate.
Allianz vă va asculta întotdeauna dacă simțiți că trebuie să abordați o problemă sau atunci când sunteți preocupat de faptul că actele sau omisiunile pe care le observați nu sunt în conformitate cu valorile noastre.
Allianz nu tolerează represalii sub nicio formă. Atât timp cât îngrijorarea dvs. este ridicată cu bună credință, chiar dacă se dovedește că v-ați înșelat, nu vă veți confrunta cu consecințe negative pentru sesizarea transmisă.
Când ne exprimăm îngrijorarea cu privire la ceva care nu pare în regulă, Allianz va lua măsuri. Compania va investiga preocupările prompt și în mod corespunzător prin intermediul personalului instruit, urmând proceduri adecvate, inclusiv un proces oficial de investigare. Dacă se dovedește că a avut loc o abatere, Allianz va lua măsurile corespunzătoare împotriva persoanelor responsabile.
Vă încurajăm să raportați orice :
- Încălcări ale Codului de Conduită ;
- Încălcarea legilor și reglementărilor;
- Încălcări ale procedurilor interne; și
- Orice altă abatere potențială sau reală.
Cine vă poate furniza mai multe informații in Companie?
- Managerul direct,
- Departamentul Resurse Umane,
- Departamentul Control Intern și Conformitate.
Cui puteți adresa sesizarea?
- Funcției de conformitate (Departamentul Control Intern și Conformitate / CEE Compliance-Regiune/Grup) prin accesarea link-ului de mai jos:
BKMS Whistleblowing instrument
- Group Compliance Allianz:
- Prin e-mail: compliance@allianztiriacunit.ro sau antifrauda@allianztiriacunit.ro
- Prin curier: Allianz SE, Group Compliance, Koeniginstrasse 28, 80802 München, Germania
Vă informăm că puteți transmite sesizarea personal Departamentului Control Intern și Conformitate, dacă doriți să faceți acest lucru.
De asemenea, vă informăm că aveți dreptul de a raporta extern autorităților locale competente.
Confidențialitate și anonimat
Allianz ia măsurile adecvate pentru a utiliza cu atenție toate informațiile primite și pentru a aplica cele mai înalte standarde de confidențialitate, grijă și prudență față de interesele tuturor persoanelor implicate.
Sesizarile transmise prin intermediul BKMS Whistleblowing instrument sunt anonime și nu pot fi urmărite. Toate datele furnizate sunt procesate în conformitate cu respectarea cerințelor privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Întrebari frecvente
Trebuie să vă cunoaștem numele?
Recomandăm să ne transmiteți numele sau o adresă de e-mail, astfel încât să putem rămâne în contact, în cazul în care avem nevoie în viitor. Cu toate acestea, acest lucru nu este o necesitate.
Ce informații ar trebui să furnizați atunci când formulati sesizarea?
Informațiile concrete sunt utile. Cu toate acestea, lipsa detaliilor nu ar trebui să vă împiedice să vă exprimați ingrijorarea. Atât timp cât îngrijorarea ta este ridicată cu bună credință, chiar dacă se dovedește că te-ai înșelat, nu vei suporta consecințe negative.
Deoarece apreciem să fim informați într-o faza incipienta, nu este necesar să colectați informații suplimentare sau probe odată ce aveți o îngrijorare. Allianz va lua măsurile necesare pentru a utiliza cu atenție informațiile, aplicând cele mai înalte standarde de confidențialitate, grijă și prudență față de interesele persoanelor implicate.
Identitatea ta va fi protejată?
Numele dumneavoastră nu va fi dezvăluit și nici datele de contact pe care le-ați furnizat. În plus, Compania nu permite nicio măsură de represalii împotriva avertizorilor care își exprimă îngrijorarea cu bună credință, ceea ce vă protejează de orice consecințe negative.
Compania se asigură, de asemenea, că regulile aplicabile privind confidențialitatea datelor sunt respectate la primirea, prelucrarea și stocarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
Ce ar trebui să faceti daca sunteti nesigur de faptul ca comportamentul observat este lipsit de etică?
Dacă aveți orice fel de nelămuriri, începeți prin a discuta cu managerul direct/ sau cu Departamentul Resurse Umane. Cu siguranta managerul direct/HR sunt informați despre activitatea dvs, va pot ajuta să răspundeti la orice întrebare, să rezolvati ceva ce nu pare corect sau să aflați unde să mergeți pentru a obține o rezolvare.
Dacă nu vă simțiți confortabili să discutați cu managerul sau Departamentul resursele umane sau dacă managerul sau Departamentul Resurse Umane nu au fost în măsură să găsească o rezolvare pentru îngrijorarea dvs., vă puteti adresa oricăreia dintre resursele enumerate in sectiunea : Cui puteți adresa sesizarea?
Puteți adăuga informații după ce ați trimis deja sesizarea? Echipa de anchetă vă poate contacta pentru întrebări suplimentare?
În cazul în care doriți să adăugați informații la sesizarea inițială, puteți oricând să recurgeți la punctul de contact inițial sau direct la funcția de conformitate (la nivel local/grup) .
Vă recomandăm să ne transmiteți numele sau o adresă de e-mail, astfel încât echipa de investigație să vă poată contacta pentru întrebări suplimentare în cazul în care este necesar în timpul investigației.
Instrumentul de raportare BKMS vă oferă posibilitatea de a stabili o cutie poștală sigură și confidențială, prin care echipa respectivă poate ține legătura cu dvs.
Cum veți știi că sesizarea dumneavoastră a fost procesată și că s-a făcut ceva în acest sens?
Când ne exprimăm îngrijorarea cu privire la ceva ce nu pare corect, Allianz va lua măsuri. Compania va investiga sesizările prompt și în mod corespunzător prin intermediul personalului instruit, urmând proceduri adecvate, inclusiv un proces oficial de investigare. Când trimiteți o sesizare neanonimă, veți primi o confirmare de primire a mesajului în termen de 7 zile calendaristice.
Veți primi în termen de 3 luni de la data primirii mesajului de confirmare un răspuns la sesizarea dumneavoastră cu detalii privind actiunile subsecvente. În anumite cazuri, în special atunci când sesizarea este complexă și necesită o investigație mai aprofundată, răspunsul s-ar putea sa nu fie transmis mai devreme de 6 luni de la data primirii mesajului de confirmare.