Gothaer funcționează și online, compania fiind complet operațională

București, 31 martie 2020 – În aceste momente în care, pe fondul răspândirii noului coronavirus (SARS-CoV-2), umanitatea trece printr-o situație extrem de dificilă, este important să fim conștienți de fiecare serviciu care funcționează în continuare normal și pe care ne putem baza. De aceea, Gothaer Asigurări Reasigurări dorește ca, în acest context, clienții și partenerii săi să știe că, Gothaer susține măsurile luate de autorități pentru siguranța tuturor, furnizarea serviciilor de asigurare nefiind afectată, iar operațiunile se desfășoară fără probleme în toate domeniile de activitate.

“Considerăm că este remarcabil faptul că noi, cei de la Gothaer, am reușit să trecem, într-un interval de timp atât de scurt, de la munca de birou, la munca de acasă. Trebuie să mulțumim echipei noastre pentru acest lucru. Este o altă dovadă că, fie și în perioadele dificile, Gothaer rămâne aceeași companie flexibilă și adaptabilă, așa cum a afirmat și le-a arătat întotdeauna partenerilor săi publici și comerciali”, declară Leslie J. BREER, CEO, Gothaer Asigurări Reasigurări.

Faptul că Gothaer a fost întotdeauna o companie care a învestit în tehnologie reprezintă, în aceste momente, un mare avantaj. Accesibilitatea online era deja disponibilă pentru aproape fiecare pas al procesului pe care îl presupune relația cu clienții și partenerii. De asemenea, acestea sunt detalii importante, care, în acest moment, fac cu adevărat diferența și asigură continuitatea activității în toate aspectele.

Este important de menționat și faptul că “abordarea online” include și avizarea dosarului de daună, care poate fi transmisa complet online (via www.allianztiriacunit.ro), prin e-mail sau prin telefon, contactând un reprezentant de daune al Gothaer – acesta fiind deja un serviciu oferit de companie clienților săi. Desigur, după notificarea daunei, fiecare etapă a procesului de gestionare a acesteia este realizată de la distanță, cu îndrumarea echipei de suport a Gothaer. Cu siguranță, în cazul în care situația o impune, clienții pot beneficia, în acest proces, și de implicarea unui inspector de daune specializat.

Activitatea din sediile companiei se desfășoară exclusiv online, până în momentul în care autoritățile vor considera că reluarea acesteia prin prezența fizică a personalului la birou este sigură. Astfel, toți angajații Gothaer lucrează de la distanță, în siguranța propriilor locuințe, asigurând aceeași calitate a serviciilor cu care atât clienții, cât și partenerii noștri sunt obișnuiți.

În aceste momente, doar sediul central Gothaer este deschis și funcționează în baza unui program de lucru redus (respectiv, Luni – Vineri, 9:00 – 14:30).

Mai multe detalii și informații despre felul în care se poate interacționa zilele acestea cu Gothaer, respectiv de la distanță, se pot accesa aici.

Rămâneți în siguranță!

***