Întrebări și răspunsuri despre preluarea Gothaer Asigurări Reasigurări de către Allianz-Țiriac Asigurări

Gothaer Asigurări Reasigurări este în curs de a deveni parte a Allianz-Țiriac Asigurări, una dintre cele mai importante companii de asigurări din România. Mai multe detalii găsiți în comunicatul de presă (disponibil aici) privind preluarea.

Până la finalizarea tranzacției, estimată în câteva luni, vom continua să oferim tuturor clienților existenți, precum și noilor clienți, serviciile și produsele de asigurare Gothaer. Având în vedere acest lucru, vă rugăm să găsiți mai jos o listă de întrebări și răspunsuri cu privire la activitatea noastră, respectiv relația cu clienții noștri în următoarea perioadă.

ASIGURATI (clienți Gothaer)

  • Care sunt efectele acestei tranzacții pentru mine, în calitate de client Gothaer?

    Nu veți fi afectat în niciun fel, iar calitatea serviciilor noastre va rămâne la același nivel.

  • Dacă am o poliță de asigurare Gothaer, sunt în continuare asigurat / acoperit? Pentru ce perioadă? Care este valabilitatea poliței mele? Polița mea este încă valabilă?

    Atât polițele de asigurare, cât și termenii și condițiile de asigurare rămân valabile. Gothaer își dorește reînnoirea contractelor de asigurare, precum și încheierea de contracte noi.

  • Ce trebuie să fac în cazul unei daune?

    Procesul de notificare și gestionare a daunelor rămâne neschimbat. Va trebui să apelați Call Center-ul la 021 2000000, iar colegii noștri vor avea grijă de dvs. Totodată puteți notifica daunele și online, aici.

  • Va fi rambursată cererea mea? Voi primi despăgubiri pentru pierderi?

    Ca și până acum, vom respecta toate obligațiile asumate, în conformitate cu termenii și condițiile contractuale. Valorile noastre se bazează pe o modalitate corectă și rapidă de compensare.

  • Tocmai am primit o notificare de reînnoire a poliței de asigurare. Cum procedez mai departe? Pot reînnoi?

    Gothaer se va asigura că polițele de asigurare pot fi reînnoite ca și pana acum și vom fi mereu alături de dvs. pentru a beneficia de tot sprijinul și de asistența noastră specializată.

  • Pot să îmi anulez polița de asigurare?

    Vă asigurăm că prin serviciile noastre de vânzare și post-vânzare veți fi protejați ca și înainte, indiferent de decizia de vânzare Companiei. Nu vă recomandăm să anulați nicio poliță, dar vă vom respecta alegerea în cazul în care doriți să faceți acest lucru.

  • Trebuie să fac o ajustare / modificare a poliței. Cum se poate face acest lucru?

    Ne vom asigura întotdeauna că polița de asigurare răspunde în cel mai bun mod nevoilor clienților noștri, astfel încât să vă oferim soluții adecvate. Deci, continuăm să fim la dispoziția dumneavoastră, inclusiv pentru astfel de ajustări / modificări.

  • Opțiunile de plată în rate sunt încă valabile?

    Da, clienții noștri pot alege dintre toate soluțiile de plată pe care compania le-a pus la dispoziție până acum, inclusiv plata în rate.

  • Birourile / sucursalele Gothaer continuă să fie deschise? Pentru ce perioadă de timp?

    Birourile noastre rămân deschise, iar colegii noștri din rețea vor răspunde cu plăcere la solicitările dvs.

  • Unde pot apela pentru a afla mai multe detalii despre ce se va întâmpla cu mine ca și client?

    Canalele de comunicare rămân neschimbate, pe site-ul companiei veți găsi numerele de telefon ale sucursalelor noastre, precum și numărul de la Call Center. Dacă polița de asigurare a fost intermediată de unul dintre partenerii Gothaer, continuați să-l sunați cu încredere; parteneriatele au rămas neschimbate.

  • Ce pot face dacă vreau să depun o reclamație în perioada următoare?

    Numărul de telefon Call Center (021 200000) și adresa de e-mail office@allianztiriacunit.ro vă stau la dispoziție. Puteți depune o petiție/ reclamație și online, aici.

  • Cine se va ocupa de polița mea de asigurare de acum înainte?

    Polița dvs. de asigurare va fi deservită, ca si până acum, de către brokerul dvs., agentul de asigurări sau de către colegul nostru din forța de vânzări.