Chestionar de satisfactie clienti in procesul de Daune de la Gothaer1. Cum apreciati calitatea serviciilor oferite de Gothaer pe parcursul solutionarii dosarului dumneavoastra de dauna? Foarte bunaBunaSatisfacatoareNesatisfacatoareAlta parere: 2. Cat timp a durat rezolvarea dosarului dumneavoastra de dauna (din momentul avizarii pana in momentul lichidarii) Sub 2 zileIntre 3 si 10 zileIntre 11 si 20 de zileIntre 20 de zile si o lunaMai mult de o luna3. Cum apreciaţi respectarea termenelor de planificare a dosarului de dauna? Foarte bunaBunaSatisfacatoareNesatisfacatoareAlta parere: 4. Cum apreciati modul de comunicare (atitudinea) specialistilor Gothaer cu care ati interactionat pe parcursul solutionarii dosarului dumneavoastra de dauna? Foarte bunaBunaSatisfacatoareNesatisfacatoareAlta parere: 5. Interactiunea cu partenerii Gothaer (broker, service, constatator) in procesul rezolvarii dosarului dumneavoastra de dauna a fost una pozitiva? DaNu. Va rugam detaliati (numele partenerului si motivul pentru care impresia este una negativa): 6. Luand in considerare serviciile Gothaer la dauna, ati recomanda produsele noastre cunoscutilor dumneavoastra? DaNu. Va rugam specificati motivul: 7. Va rugam specificati numele specialistului Gothaer cu care ati interactionat pe parcursul rezolvarii dosarului dvs. de dauna: 8. In cazul in care ati interactionat cu mai multe persoane, procesul a fost solutionat rapid? DaNu. Va rugam detaliati: 9. Cum apreciati procesul de solutionare al daunei (din punct de vedere al claritatii, al simplitatii etc.)? Foarte bunBunSatisfacatorNesatisfacatorAlta parere: 10. Ce credeti ca ar trebui imbunatatit in procesul Gothaer de solutionare daune? In continuare, pentru a ne asigura ca si partenerii nostri respecta standarde superioare de calitate, va rugam sa ne raspundeti la cateva intrebari referitoare la service-ul auto unde s-a efectuat reparatia: 11. Numele si adresa service-ului: 12. Cum ati fost intampinat la sosire? Foarte bineBineSatisfacatorNesatisfacator13. Ati fost informat cu privire la termenul de finalizare a reparatiilor? NuDa. De catre cine? 14. Acest termen a fost respectat? DaNu. Va rugam detaliati: 15. Ati primit explicatii referitoare la operatiunile efectuate? DaNu16. Sunteti multumit de rezultatul reparatiei? DaNu. Va rugam sa precizati motivul: 17. Cum apreciati calitatea reparatiei efectuate? Foarte bunaBunaSatisfacatoareNesatisfacatoare18. Spuneti-ne parerea dumneavoastra despre atitudinea generala a personalului de service, curatenie, servicii si politete, etc. Foarte bunaBunaSatisfacatoareNesatisfacatoare19. Datele dumneavoastra de contact:Nume si prenume Telefon Va rugam introduceti 2 cifre *Exemplu: 12This box is for spam protection - <strong>please leave it blank</strong>: