Odata polita de asigurari incheiata, Serviciul Clienti al Allianz-Tiriac Unit iti sta la dispozitie de luni pana vineri, in intervalul 09:00-17:30 pentru:
- Informatii pentru o intelegere completa a produselor Allianz-Tiriac Unit;
- Operarea modificarilor si adaptarea politelor de asigurare conform cerintelor tale, daca este cazul;
- Informatii despre stadiul politelor de asigurare incheiate sau al ratelor scadente, precum si despre modalitatea de plata a acestora;
- Asistenta in cazul producerii unui eveniment asigurat si detalii despre reteaua de service-uri auto agreate de Allianz-Tiriac Unit;
- In plus, Serviciul clienti monitorizeaza politele incheiate in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor oferite si clarificarea rapida a solicitarilor tale.
Program: luni-vineri, 09:00-17:30 prin apelare la numarul de telefon 021 200.00.00. In plus, poti trimite un mesaj cu intrebarile sau solicitarile tale la clienti@allianztiriacunit.ro si un operator Allianz-Tiriac Unit iti va raspunde in cel mai scurt timp.