Clauza GoASIST te protejeaza in cazul aparitiei unor evenimente care pot pune in pericol locuinta sau siguranta familiei care locuieste la adresa pentru care s-a incheiat o polita de asigurare facultativa a locuintei de la Allianz-Tiriac Unit.
Prin aceasta clauza iti asiguram zilnic (24h/24h,7/7) accesul catre servicii tehnice de urgenta la domiciliu prestate de instalatori, electricieni, geamgii si lacatusi specializati pentru:
- interventii la instalatiile sanitare;
- interventii la instalatia electrica;
- repararea geamurilor, ferestrelor si tamplariei exterioare aferente acestora;
- debloacarea usilor de acces in locuinta
Bine de stiut:
- Aceasta este o acoperire suplimentara, oferita GRATUIT celor care detin o polita CASA MEA sau CASA MEA PREMIUM de la Allianz-Tiriac Unit
- Limita maxima de despagubire este mentionata expres in polita de asigurare si se stabileste pe eveniment si în total pe perioada asigurata, iar aceasta poate ajunge la pana la 120 euro/ eveniment, pentru maximum 3 evenimente pe care le vom despagubi anual. Aceasta limita acopera transportul, manopera si piesele necesare pentru reparatia de urgenta. In cazul in care cheltuielile depasesc limita de acoperire, acestea vor fi suportate de catre asigurat.
- Ai fransiza ZERO!
- In caz de dauna (eveniment asigurat) ne poti contacta oricand, la numarul de telefon 021.2000.000.
Descopera mai multe detalii despre asigurarea facultativa a locuintei CASA MEA sau CASA MEA Premium de la Allianz-Tiriac Unit si asigura-te online aici.
GoASIST -Asistenta tehnica de urgenta la domiciliu este furnizata prin intermediul partenerului nostru SC CORIS ASSISTANCE SRL.
In cazul producerii unui eveniment asigurat legat de avarierea instalatiei sanitare, electrice, geamurilor, ferestrelor sau blocarea usilor de acces in locuinta, trebuie sa contactati societatea de asistenta CORIS ASSISTANCE SRL, in cel mai scurt timp posibil de la producerea evenimentului dar anterior de a organiza/beneficia de oricare serviciu de asistenta tehnica de urgenta la domiciliu.
In cazul în care nu anuntati evenimentul la numarul centrului de asistenta si nu asteptati interventia propusa de societatea de asistenta tehnica, noi ne rezervam dreptul de a refuza plata despagubirii.
In vederea efectuarii constatarii si reparatiilor de urgenta aveti obligatia de a permite accesul specialistilor societatii de asistenta.
De asemenea aveti obligatia de a nu modifica, fara acordul centrului de asistenta, starea de fapt survenita in urma producerii evenimentului acoperit, exceptand situatiile in care sunteti obligat sa luati imediat masuri de limitare a avariei si/sau urmarilor acesteia.
CENTRUL DE ASISTENTA TEHNICA LA DOMICILIU poate fi contactat sunand la telefon: + 40 21 2.000.000, numar apelabil 24 de ore din 24, 7 zile din 7.