Intrebari frecvente

As vrea să știu cum mă afectează preluarea Gothaer Asigurări Reasigurări de către Allianz-Țiriac Asigurări?
Autoturismul pe care îl conduc a fost implicat într-un accident, ce trebuie să fac?

Imediat sau în prima zi lucrătoare ulterioară evenimentului, trebuie să anunți Departamentul Daune Gothaer cu privire la evenimentul produs. Vei primi informații complete despre parcurgerea pașilor necesari pentru realizarea constatării și deschiderea dosarului de daună. ATENȚIE! Este foarte important ca autoturismul tău să nu fie reparat înainte de constatarea daunelor de către inspectorul de daune de la Gothaer.

Care este contul în care pot achita prima de asigurare?

Gothaer îți pune la dispoziție mai multe modalități de efectuare a plății polițelor de asigurare: online, în numerar la casieriile Gothaer sau la unitățile BRD – Groupe Societe Generale, prin transfer bancar sau la oficiile Companiei Naționale Poșta Română.

Pentru plata polițelor în numerar sau prin transfer bancar, te rugăm să utilizezi conturile noastre deschise la BRD Groupe Societe Generale, Sucursala SMCC:
RON: RO29 BRDE 450S V152 6340 4500
EUR: RO60 BRDE 450S V152 6375 4500
USD: RO90 BRDE 450S V152 6412 4500

Care este data la care trebuie efectuată plata ratei și care este valoarea acesteia?

Informațiile legate de datele scadente și valoarea ratelor poliței tale sunt specificate pe polița de asigurare.

În cazul în care nu ai polița la îndemână și ai nevoie de aceste detalii, Serviciul Clienți Gothaer îți stă la dispoziție de luni până vineri, între orele 09:00-17:30, la numărul de telefon 021.200.00.00. Ne mai poti contacta și la adresa de e-mail clienti@allianztiriacunit.ro.

Care este programul Departamentului Daune?

Programul Departamentului Daune Allianz-Tiriac Unit este de luni până vineri, între orele 9:00-17:30.

Avizarea unei daune se poate face prin:

• apel telefonic la 021.200 00 00 (tasta 2) de luni până vineri, între orele 09:00-17:30
• e-mail la adresa avizari@allianztiriacunit.ro
online, prin formularul de avizare.

Pentru constatări daune, programul de lucru este de luni până vineri, între orele 07:30 – 19.30. În acest interval orar, reprezentanții Gothaer vor stabili de comun acord cu asiguratul programarea în vederea constatării.

Care sunt efectele acestei schimbări de sediu social pentru mine, în calitate de client Allianz-Țiriac Unit Asigurări S.A.?

Nu veți fi afectat în niciun fel, iar calitatea serviciilor Allianz-Țiriac Unit Asigurari SA va rămâne cel puțin la același nivel. Schimbarea adresei sediului social nu schimbă nimic din perspectiva administrării contractelor de asigurare.

Cat durează reparația autoturismului asigurat cu CASCO de la Allianz-Tiriac Unit și în cât timp voi primi acceptul de plată?

Durata reparației este condiționată de mai mulți factori, printre care marca autoturismului și pagubele produse acestuia. Acceptul de plată se eliberează către unitatea reparatoare în 3 zile de la solicitare acestuia.

Câte zile pot întârzia cu plata primei de asigurare?

La Gothaer există o perioadă de grație de 15 zile calendaristice. Această perioadă este valabilă începând cu rata a doua, ea neaplicându-se la plata primei rate, care se va achita la emiterea poliței de asigurare. Această perioadă de grație se aplică tuturor polițelor de asigurare încheiate în rate.

Ce fac în cazul în care consider că am o daună mică și dețin o asigurare facultativă CASA MEA de la Allianz-Tiriac Unit?

Poți face autoconstatare online a daunelor, în cazul pagubelor mici, estimate sub valoarea de 2000 RON. Nu uita că e posibil să primești și un avans din despagubire în cazul daunelor mai mari.

Ce pot face dacă vreau să depun o reclamație în perioada următoare?

Numărul de telefon 021200000 și adresa de e-mail office@allianztiriacunit.ro vă stau la dispoziție. Puteți depune o petiție/ reclamație și online, aici.

Ce se întâmplă cu polița mea dacă depășesc perioada de grație?

Polița de asigurare va intră într-o perioadă de suspendare în cazul în care nu este plătită la data scadentă și se depășeste perioada de grație de 15 zile (cu excepția polițelor de asigurare de răspundere civilă. Pentru ca polița să fie repusă în vigoare, sunt necesare achitarea primei de asigurare restante și efectuarea inspecției de risc a bunurilor asigurate. Nu vei fi despăgubit pentru eventualele daune produse în perioada în care polița de asigurare a fost suspendată.

Ce se întâmplă dacă vând autoturismul asigurat? Îmi pot recupera banii plătiți pentru asigurarea CASCO?

În cazul în care vei vinde autoturismul, prima deja plătită de tine și încasată de Gothaer se va recalcula pentru perioada în care ai fost asigurat, urmând ca diferența să îți fie restituită. Vei recupera diferența doar dacă pe polița respectivă nu s-au înregistrat daune sau nu s-au avizat daune.

Ce trebuie să fac în cazul unei daune?

Procesul de notificare și gestionare a daunelor rămâne neschimbat. Va trebui să apelați Serviciul Clienti la 0212000000, iar colegii noștri vă vor acorda îndrumarea necesară. Puteți notifica daunele și online.

Celelalte birouri / sucursale Allianz-Țiriac Unit Asigurari SA continuă să fie deschise?

La noua adresă se va reloca, de la 20 decembrie 2023 și echipa noastră de vânzări din București. Celelalte birouri Allianz-Țiriac Unit Asigurari SA din tara rămân deschise la adresele pe care le știți, iar colegii din rețea vor răspunde cu plăcere la solicitările dumneavoastră.

Cum verific dacă polița mea de la Allianz-Tiriac Unit este încă valabilă?

Accesează https://online.allianztiriacunit.ro/polita-ta/ pentru a verifica oricând validitatea poliței tale. Te asigurăm că este super simplu.

Dacă am alte întrebări sau nelămuriri în calitate de client, cum pot contacta Allianz-Țiriac Unit?

Canalele de comunicare rămân neschimbate, pe site-ul companiei veți găsi numerele de telefon ale sucursalelor noastre, precum și numărul de la Serviciul Clienți. Dacă polița de asigurare a fost intermediată de unul dintre partenerii Allianz-Țiriac Unit Asigurari SA, continuați să-l sunați cu încredere. Singura schimbare o reprezintă adresa sediului social al companiei.

Dacă am o poliță de asigurare Allianz-Țiriac Unit pe care figurează fosta adresă a companiei (Șos. Piper, Nr. 42), sunt în continuare asigurat / acoperit?

Atât polițele de asigurare, cât și termenii și condițiile de asigurare rămân neschimbate. Allianz-Țiriac Unit Asigurari SA își va îndeplini angajamentele asumate în termenii asumați. Puteți reînnoi și încheia contracte noi de asigurare la Allianz-Țiriac Unit Asigurari SA, fără nicio legătură cu schimbarea de sediu social. Asigurările încheiate la Allianz-Țiriac Unit Asigurari SA vor funcționa în condițiile stabilite pe toata durata contractului.

După ce am încheiat polița de asigurare, pot să mai modific franșiza?

Franșiza este partea din daună care nu este acoperită de către asigurător. Aceasta este variabilă, funcție în care se modifică și prima de asigurare. Totodată franșiza stabilită inițial pe polița de asigurare se poate modifica pe toată perioada de valabilitate a poliței de asigurare, implicit modificându-se și prima de asigurare.

La ce curs platesc prima de asigurare?

În cazul în care valoarea poliței tale este exprimată în valută, prima de asigurare se va plăti la cursul BNR din ziua plății.

La ce service să duc mașina pentru reparații?

Gothaer dispune de o serie de service-uri partenere la nivel național, atent selectionate. În cazul unei daune, specialiștii Gothaer te vor consilia, oferindu-ți cea mai bună opțiune pentru repararea autovehiculului tău.

Opțiunile de plată în rate sunt încă valabile?

Da, clienții Allianz-Țiriac Unit Asigurari SA pot alege dintre toate soluțiile de plată pe care compania le-a pus la dispoziție până acum, inclusiv plata în rate. Schimbarea adresei sediului social al companiei nu are niciun impact asupra acestor aspecte referitoare la derularea contractelor de asigurare.

Tocmai am primit o notificare de reînnoire a poliței de asigurare. Cum procedez mai departe? Pot reînnoi?

Allianz-Țiriac Unit Asigurari SA se va asigura că polițele de asigurare pot fi reînnoite ca și până acum și va oferi clienților sprijin și asistență specializată.

Trebuie să fac o ajustare / modificare a poliței. Pot face acest lucru?

Allianz-Țiriac Unit Asigurari SA se va asigura întotdeauna că polița de asigurare răspunde în cel mai bun mod nevoilor clienților. Așadar, continuă să fie la dispoziția dumneavoastră, inclusiv pentru astfel de ajustări / modificări.

Voi primi despăgubiri în caz de daună chiar dacă pe polița mea figurează fostul sediu Allianz-Țiriac Unit?

Obligațiile pe care Allianz-Țiriac Unit Asigurari SA le are față de clienții săi nu se modifică în niciun fel ca urmare a schimbării adresei sediului social.