Pasi in caz de dauna

Ai o polita de asigurare de la Allianz-Tiriac Unit si din nefericire s-a produs un eveniment asigurat? Afla care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi in acest caz:

Pasul 1:

Avizezi dauna! Ne transmiti detaliile tale de contact si o scurta descriere a evenimentului asigurat (data, ora si locul producerii acestuia). Cum?

Pasul 2:

  • Specialistii Allianz-Tiriac Unit proceseaza solicitarea ta si te consiliaza in vederea rezolvarii evenimentului asigurat;
  • In maximum 24 ore lucratoare, vei fi contactat telefonic sau pe e-mail, cu privire la informatiile necesare intocmirii dosarului de dauna.

Pasul 3:

  • Dupa ce s-au adunat la dosar toate documentele necesare se instrumenteaza dosarul tau de dauna, respectiv dupa caz, plata despagubirii acestuia;
  • Asteptam de la tine feedback pentru a monitoriza cum au decurs serviciile Allianz-Tiriac Unit la daune pentru tine. Ne poti scrie oricand pe adresa: clienti@allianztiriacunit.ro, astfel ne vei ajuta sa devenim si mai buni in serviciile acordate!

Poti aviza dauna pentru Locuinte si Bunuri prin Autoconstatare Online!

Proceduri de urmat in cazul producerii evenimentelor asigurate pentru:

Pentru orice nelamuriri sau informatii suplimentare, te rugam sa contactezi Departamentul Daune (la numarul de telefon 021.200.00.00, apasand tasta 2) sau sa consulti conditiile din polita ta de asigurare de la Allianz-Tiriac Unit.